Msze Święte

- o godz.: 8.00, 9.30, 11.00, 12.30 i 18.00

Od poniedziałku do soboty:

- o godz.: 8.00 i 18.00

Parafia Rzymskokatolicka pw. Objawienia Pańskiego, Poznań - Ławica, ul. Miastkowska 128/132, 60-183 Poznań

Zapraszamy

Już dziś zapraszamy na dziękczynną Mszę św. z okazji 30. rocznicy powstania naszej Parafii, która zostanie odprawiona w sobotę 2 grudnia o godz. 18.00. Mszy św. będzie przewodniczył Ksiądz Jan Majchrzak – pierwszy wikariusz, a słowo Boże wygłosi Ksiądz Roman Grocholski – drugi wikariusz. Na wspólne świętowanie zostali zaproszeni wszyscy Kapłani, którzy pełnili posługę duszpasterską w naszej Parafii.

2006

Grupy duszpasterskie » Koło Seniora » Z życia Koła Seniora »

Dotychczasowe jednodniowe pielgrzymki przygotowane przez Koło Seniora w roku 2006:

1) 26.04.2006 r. na Św. Górę w Gostyniu (Msza św.), dalej do Grabonoga, gdzie urodził się i pracował bł. Edmund Bojanowski. Obejrzeliśmy pamiątki związane z Jego pracą wśród młodzieży. Pielgrzymkę zakończyliśmy w Sanktuarium MB Pocieszenia w Borku Wlkp., gdzie kustoszem był ks. Roman Grocholski.
2) 3.10.2006 r. pojechaliśmy odwiedzić MB Bolesną Królową Polski w Licheniu, gdzie uczestniczyliśmy we Mszy św. dla pielgrzymów w nowej Bazylice.
3) 18.10.2006 r. pojechaliśmy do Mosiny, gdzie zwiedziliśmy kościół św. Mikołaja, a następnie do Rogalina. Miejscowy Proboszcz udostępnił nam zwiedzenie kościoła św. Marcelina wzorowanego na antycznej świątyni rzymskiej w Nimes wzniesionego w 1820 r. jako rodzinne mauzoleum Raczyńskich. Pod opieką przewodnika obejrzeliśmy kompleks pałacowy: muzeum, galerię malarstwa i powozownię. W parku pokłoniliśmy się prastarym dębom rogalińskim.